Az elmúlt években teljesen kiment a köztudatból a myspace, ami 2005-től 2008 elejéig a világ leglátogatottabb közösségi oldala volt, ám a Facebook teljesen lenyomta és mára már a zenekarok nagy része is elköltözött tőlük.
A fenti ábrán látható, hogy nagyon megcsappant a látogatók száma, ami miatt a cég mérete és értéke is rohamosan csökkenni kezdett, mígnem 2011 júniusában Justin Timberlake és a Specific Media Group tulajdonába került az oldal (~35 Millió $-ért), akik bizonyára nagy tervekkel vették át az irányítást, és vágtak bele a munkába...
...mígnem 2012.09.25-én Justin Twitter profilján elpöttyintett egy videót az új myspace felületről:
Az új myspace, még inkább zenekarok számára lett kitalálva, és látszatra nem akar már mainstream közösségi oldal lenni (bár az is lehet, hogy tévedek). Kifejezetten tetszik a dizájn, még akkor is ha olyan mintha a Pinterestet vegyítették volna a Windows 8-al. Zenekarként tuti, hogy regisztrálnék az új MySpace-en, mert a régi is jól ki volt kitalálva, ez az új pedig ránézésre rendkívül kecsegtető!
DE elég lesz ez ahhoz, hogy a zenekarok ott hagyják a jól bejáratott Facebook rajongótáborukat és visszatérjenek a Myspace-re? Hát ez itt a kérdés, amire biztosan Justin Timberlake is tudni szeretné a választ!
Ti mit gondoltok? Hogy tetszik az új felület?