2012.07.18.
15:16

Írta: RolFic

Mennyien kattintanak az AdWords hirdetésekre? - Infografika

Aki azt gondolta, hogy "senki" nem kattint a Google AdWords hirdetésekre az elég nagyot tévedett, ugyanis a Wordstream kutatása szerint, a kereskedelmi céllal történő ("High Commercial Intent") keresések esetén a felhasználók 64,6% előnyben részesíti a fizetett hirdetéseket az organikus találatokkal szemben!

Az egyik fő ok szerintem, hogy az AdWords hirdetések egyre inkább beépülnek a felhasználók fejébe, ezért nem különböztetik meg az organikus találatoktól. Ez a jelenség, véleményem szerint, az idősebb és fiatalabb generációknál egyaránt megfigyelhető. Az idősebbek alapból nem figyelnek az ilyen részletekre, mert maga az internet egy hatalmas újdonság, a fiatalabbak (tini korosztály) pedig már a hirdetésekkel teli internethez vannak szokva.

Mi a fizetett hirdetés sikerének a titka?

- színes, szagos, vastag betűs, marketing szagú - Vegyél, Most, Akár kedvezménnyel!

- kiemelt helyen és stílusban jelenik meg

- könnyedén testreszabható, optimalizálható, változtatható

- "hozzám szól" - képes pontosan kielégíteni a kereső személy pillanatnyi igényeit!

- valamint lépést tud tartani a folyamatos változásokkal

Ti mit gondoltok?

120718_google_organikus_talalat_vs_fizetett_hirdetes.png

Szólj hozzá!

Címkék: seo google adwords infografika

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinetrendek.blog.hu/api/trackback/id/tr194664411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása