Aki azt gondolta, hogy "senki" nem kattint a Google AdWords hirdetésekre az elég nagyot tévedett, ugyanis a Wordstream kutatása szerint, a kereskedelmi céllal történő ("High Commercial Intent") keresések esetén a felhasználók 64,6% előnyben részesíti a fizetett hirdetéseket az organikus találatokkal szemben!
Az egyik fő ok szerintem, hogy az AdWords hirdetések egyre inkább beépülnek a felhasználók fejébe, ezért nem különböztetik meg az organikus találatoktól. Ez a jelenség, véleményem szerint, az idősebb és fiatalabb generációknál egyaránt megfigyelhető. Az idősebbek alapból nem figyelnek az ilyen részletekre, mert maga az internet egy hatalmas újdonság, a fiatalabbak (tini korosztály) pedig már a hirdetésekkel teli internethez vannak szokva.
Mi a fizetett hirdetés sikerének a titka?
- színes, szagos, vastag betűs, marketing szagú - Vegyél, Most, Akár kedvezménnyel!
- kiemelt helyen és stílusban jelenik meg
- könnyedén testreszabható, optimalizálható, változtatható
- "hozzám szól" - képes pontosan kielégíteni a kereső személy pillanatnyi igényeit!
- valamint lépést tud tartani a folyamatos változásokkal
Ti mit gondoltok?